wtorek, 7 stycznia 2014

9. Charles Pic

Witam! Dzisiaj autograf z F1 od Charlesa Pica. Charles to kierowca Caterhama, na razie
jest daleko w wyścigach, jednak mam nadzieję, że niedługo zmieni team i będzie odnowić sukcesy.
Ostatnio przeglądałem ranking zarobków kierowców F1. Najwięcej zarobili Lewis Hamilton i Fernando Alonso po 20 mln euro. Jenson Button zarobił 16 mln euro, Mistrz Świata Sebastian Vettel 12 mln euro, a bohater postu najmniej "zaledwie" 150 tys. euro.
I zdjęcie autografu Charlesa Pica:


                     Od kogo?:Charles Pic- kierowca F1, Team Caterham
                     Jak zdobyłem?: e-mail
                     Ile czekałem?: tydzień ( priorytet)
                     Jak ważny dla mnie?: 3
                     Dedykacja: tak
                     Uwagi: podpis srebrnym markerem, na dużej karcie.
                    

3 komentarze: