czwartek, 23 stycznia 2014

34. Sylwester Szmyd

Witam wszystkich! Wczoraj przyszły do mnie 2 listy, które wysłałem tego samego dnia :)
A dzisiaj opiszę zawartość jednego nich. Jest to autograf polskiego kolarza szosowego, który w karierze ukończyl 21 Wielkich Tourów- Sylwestra Szmyda. Pan Sylwester jeździł w barwach Lampre czy Liqiugas, a obecnie jest kolarzem hiszpańskiej grupy Movistar. Jestem bardzo zadowolony z tego autografu, ponieważ to pierwszy podpis kolarza w mojej kolekcji.
                          Od kogo?: Sylwester Szmyd- polski kolarz szosowy
                          Jak zdobyłem?: SASE, LOR na adres FanKlubu
                         Ile czekałem?: 1,5 tygodnia
                         Jak ważny dla mnie?: 4+
                         Dedykacja: TAK!!!
                         Uwagi: bardzo ładna kartka, a na niej podpis białym markerem

  Szkoda,że Agnieszka Radwańska nie zagra w finale Australian Open. Ale zagra Stanislas Wawrinka, fajnie mieć podpis finalisty AO. Mimo, że post o Mariuszu Czerkawskim wyprzedził post o Stanislasie Wawrince z 1 miejsca popularności. I w piątek piłkarze ręczni o 5 miejsce ME z Islandią. Trzymajmy za nich kciuki i za zdrowie Kuby Łucaka.

3 komentarze: