poniedziałek, 20 stycznia 2014

22.-26. Legia Warszawa cz.1

 Witam w ten biały, styczniowy poniedziałek! W końcu na ferie spadł snieg. A teraz notka o ostatnich zaległych autografach, jeszcze z 2013 roku. To podpisy piłkarzy obecnych mistrzów Polski Legii Warszawa. Są one złożone na ładnych oficjalnych kartach Legii. Autografy zdobyłem po wysłaniu listu z kopertą zwrotną ze znaczkiem i prosbą ( która została odesłana) na adres Legii. W odpowiedzi dostałem 11 kart z podpisami piłkarzy Legii. ( ledwo co się pomieściły w kopercie :).
Oto 5 z nich:
                          Od kogo?: Legia Warszawa- utytułowany polski klub piłkarski
                          Jak zdobyłem?: SASE, LOR
                         Ile czekałem?: ponad 2 tygodnie
                        Dedykacje: nie
                        Uwagi: odesłana moja prosba
                                     Od kogo?: Henrik Ojamaa- estoński pomocnik Legii
                                     Jak ważny dla mnie?: 4
                                     Uwagi: podpis niebieskim markerem i numer na koszulce
                                             Od kogo?: Dusan Kuciak- słowacki bramkarz Legii
                                             Jak ważny dla mnie?: 4
                                             Uwagi: brak
                                              Od kogo?: Jakub Kosecki- pomocnik Legii i reprezentacji Polski
                                               Jak ważny dla mnie?: 4
                                               Uwagi: Jego pierwszy klub... Kosa Konstancin :)
                                          Od kogo?: Wladimer Dwaliszwili- gruziński napastnik Legii
                                          Jak ważny dla mnie?: 4
                                          Uwagi: podpis rozmazany niebieskim markerem
                                Od kogo?: Ivica Vrdoljak- pomocnik Legii
                               Jak ważny dla mnie?: 4
                               Uwagi: numer na koszulce i charakterystyczny podpis bez litery k na końcu
 A jutro kolejne podpisy Legii.

1 komentarz: