niedziela, 5 stycznia 2014

7.Jerzy Janowicz

Czesć! Dzisiaj jak już wspominałem autograf z innej dziedziny sportu. Oto autograf obecnie
najlepszego polskiego tenisisty Jerzego Janowicza!!!!! Zdobyłem za drugim razem.
Najpierw wypełniłem tutaj formularz, jednak po pewnym czasie dowiedziałem się, że autograf
J.J. nie jest wysyłany po mailu tylko listownie. Od razu zabrałem się do pisania listu.
Po prawie 2 tygodniach przyszedł do mnie graf w większej kopercie niż wysłałem. Tak bywa.
 A tak on wygląda:
                        Od kogo?: Jerzy Janowicz-obecnie 21. tenisista rankingu ATP, półfinalista
                                           Wimbledonu, finalista turnieju Masters w Paryżu.
                       Jak zdobyłem?: SASE, LOR
                       Ile czekałem?: niecałe 2 tygodnie
                       Jak ważny dla mnie?: 5
                       Dedykacja: TAK!!!
                        Uwagi: dostałem bardzo dużą kartkę

Obecnie "Jerzyk" zagra w turnieju w Sydney. Ból kręgosłupa niestety nie pozwolił mu zagrać
w Pucharze Hopmana, w którym Agnieszka Radwańska i Grzegorz Panfil przegrali w finale
z Francją. Jutro też graf tenisowy ( jak myślicie od kogo?).

                       

4 komentarze: