piątek, 24 stycznia 2014

35.Angelique Kerber

 Siema! Dzisiaj drugi podpis ze srody. Jest on od niemieckiej tenisistki polskiego pochodzenia Angelique Kerber. Jej największe sukcesy na półfinały US Open 2011 i Wimbledon 2012 ( przegrała z Agnieszką Radwańska) i zwycięstwa w turniejach w Paryżu i Kopenhadze w 2012 i w Linzu w 2013r. Jestem zadowolony z tego podpisu, ponieważ to moja pierwsza zdobycz z kobiecego tenisa.
                   Od kogo?: Angelique Kerber- niemiecka tenisistka polskiego pochodzenia,
                                     półfinalistka Wielkiego Szlema
                 Jak zdobyłem?: SASE, LOR
                Ile czekałem?: 1,5 tygodnia
               Jak ważny dla mnie?: 4
             Dedykacja: tak
            Uwagi: zdjęcie z grafem w formie pocztówki

5 komentarzy: