sobota, 4 stycznia 2014

6. Justyna Kowalczyk

Siema! Dzisiaj zaprezentuję Wam mój wymarzony autograf. Jest on od Justyny Kowalczyk.
Nikomu jej nie trzeba przedstawiać, na koncie medale Igrzysk Olimpijskich ( w tym złoty),
Mistrzostw Świata, zwycięstwa w Tour de Ski oraz 4 Kryształowe Kule za PŚ.
A oto ten fantastyczny autograf:
                                                           przód
                                                               tył
                       Od kogo?: Justyna Kowalczyk- zdobywczyni złotego medalu IO 2010
                                                 w biegach narciarskich
                           Jak zdobyłem?: SASE, LOR
                            Ile czekałem?: ponad miesiąc
                           Jak ważny dla mnie?: 5
                          Dedykacja: TAK!!!
                         Uwagi: sukcesy Pani Justyny zajęły całe zdjęcie z tyłu

              I niezapomniany moment dla polskiego sportu:
To na razie ostatni post z autografem ze sportów zimowych. Najbliższe posty to inne dziedziny sportu.
Dziękuje za każdy komentarz i zapraszam do odwiedzania mojego bloga!

4 komentarze: