poniedziałek, 6 stycznia 2014

8.Stanislas Wawrinka

Dzisiaj znów tenisowo! Przedstawiam Wam podpis szwajcarskiego tenisisty Stanislasa Wawrinki,
zwycięscy 5 turniejów ATP, ostatni wczoraj w Chennai (czyli jest w formie :) i półfinalisty US
Open 2013. Autograf dostałem w Wigilię, więc fantastyczny prezent pod choinkę.
Jestem bardzo zadowolony z tego grafu, gdyż Stan to jeden z moich ulubionych tenisistów.
Jako jedyny z osób publikujących autografy na blogach mam jego autograf.
                           Od kogo?: Stanislas Wawrinka- szwajcarski tenisista, od dawna w cieniu Rogera
                           Jak zdobyłem?: listownie
                          Ile czekałem?: niecałe 2 tygodnie
                           Jak ważny dla mnie?: 4
                           Dedykacja: nie
                            Uwagi: nie spodziewałem się, że tak szybko przyjdzie i to w Wigilię

3 komentarze: