piątek, 10 stycznia 2014

11.Agnieszka Cyl

I powrót do sportów zimowych. Autograf dostałem przedwczoraj, a jest on od biathlonistki Agnieszki Cyl. Jej największym sukcesem jest 7 miejsce na Igrzyskach w Vancouver. Najpierw napisałem e-mail, a potem dostałem adres i wysłałem list.
                                                              1 zdjęcie
                                                            2 zdjęcie
              Od kogo?: Agnieszka Cyl-polska biathlonistka
             Jak zdobyłem?: SASE i LOR
             Ile czekałem? 2-3 tygodnie
            Jak ważny dla mnie?: 3
            Dedykacja: tak i pozdrowienia i życzenia
           Uwagi: ładny marker
 Dzisiaj podczas treningu na skoczni w Kulm Thomas Morgenstern miał straszny wypadek. Niestety często takie sytuacje mu się przytrafiają, obecnie "Morgi" jest w stanie krytycznym. Wypadek może spowodować wykluczenie z Igrzysk z Soczi, a nawet zakończenie kariery. Życzę "Morgiemu" szybkiego powrotu do zdrowia.
Oto ten straszny wypadek:

3 komentarze:

  1. Gratki, a Morgiemu szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Morgiemu życzymy szybkiego powrotu do zdrowia, jest silny wierzę że da sobie radę!
    Zapraszam do siebie: http://autografy-skijumping.blogspot.com/
    Pozdrawiam i dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń