piątek, 3 stycznia 2014

5. Łukasz Szczurek

   Ponownie autograf z biathlonu, tym razem męskiego. Jest to podpis od Łukasza Szczurka,
który sukcesy odnosił jako junior, jednak teraz niestety nie jest tak dobrze.
   Trwa kolejny weekend sportów zimowych. Biathlon w Oberhofie, dziś wszystkie Polki
zakwalifikowały się do biegu na dochodzenie, a Weronika Nowakowska-Ziemniak była 8.
Jutro TCS w Innsbruck, szkoda że nie zakwalifikował się Krzysztof Biegun. W KO znów
polski pojedynek Klemens Murańka i Jan Ziobro ( jak myślicie kto wygra, ja chciałbym by dwóch
skoczyło daleko i dwóch w 2 serii). I jeszcze Tour de Ski pod Alpe Cermis, niestety bez Polek.
A oto graf, podpis Łukasza z dedykacją na drugiej stronie:
                                                         przód
tył
Od kogo?: Łukasz Szczurek- polski biathlonista
Jak zdobyłem?: wypełniłem formularz
Ile czekałem?: niecałe 2 tygodnie
Jak ważny dla mnie?: 2
Dedykacja: tak :)
Uwagi: autograf z drugiej strony
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz