środa, 22 stycznia 2014

33.Mariusz Czerkawski

 Siema! Dzisiaj graf z poniedziałku, czyli już nadrobiłem zaległe autografy i będę na bieżąco.
Jestem bardzo zadowolony z tego podpisu. A jest od nie byle kogo tylko od Mariusza Czerkawskiego.
Jest on byłym hokeistą reprezentacji Polski i ligi NHL. Na zdjęciu Pan Mariusz jest w barwach New York Islanders, w której spędzi najwięcej lat w USA.
Za pomoc w zdobyciu grafu dziękuje Mariuszowi, który w notce zamieścił sposób zdobycia podpisu Mariusza Czerkawskiego http://mariuautografy.blogspot.com/2014/01/mariusz-czerkawski.html
             Od kogo?: Mariusz Czerkawski- były polski hokeista, grający w NHL
             Jak zdobyłem?: Facebook
            Ile czekałem?: 5 dni
            Jak ważny dla mnie?: 4
            Dedykacja: tak
            Uwagi: ładne duże zdjęcie
Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na sukcesy polskich sportowców. Polscy piłkarze ręczni rozgromili wczoraj 35:25 Szwecję i dzisiaj z Chorwacją zagrają o półfinał ME.
Agnieszka Radwańska pokonała 6:1 5:7 6:0 Victorię Azarenkę i jutro powalczy z Dominiką Cibulkową o finał Australian Open. Powodzenia dla polskich sportowców.

8 komentarzy: