czwartek, 2 stycznia 2014

4.Krystyna Pałka

Witajcie w Nowym Roku! Życzę Wam w nim dużo zdrowia, radości, spełnienia marzeń, dużo
uśmiechu oraz mnóstwo autografów!
Czas przejść do autografu. Jest to pierwszy autograf, który zdobyłem po wysłaniu prośby.
Jest od srebrnej medalistki MŚ w Nowym Miescie Krystyny Pałki.
Życzę całej reprezentacji biathlonistek samych medali w Soczi.
                                                                  przód
                                                                tył
                    Od kogo?: Krystyna Pałka- polska biathlonistka
                   Jak zdobyłem?: wypełniłem formularz
                   Ile czekałem?: ponad tydzień
                   Jak ważny dla mnie?: 4
                  Dedykacja: nie
                  Uwagi: Brak

1 komentarz: